W przypadku niedziałającego internetu, we własnym zakresie można wykonać następujące czynności:

  • zrestartować router poprzez odłączenie jego zasilania na min. 10 sek.,
  • Router jest urządzeniem dostępowym, które pozwala na podłączenie do internetu więcej niż jednego komputera.
  • sprawdzić, czy w komputerze jest włączona karta sieciowa
  • Dla systemu Windows XP: Należy wejść do: Menu START/Panel sterowania/Połączenia sieciowe i sprawdzić, jakiego koloru jest ikona Połączenie lokalne (w przypadku połączenia kablem - najczęściej komputery stacjonarne), lub Połączenie sieci bezprzewodowej (w przypadku połączenia radiowego - najczęściej laptopy). Szary kolor oznacza wyłączoną kartę sieciową. Należy wtedy 2 razy kliknąć na niej lewym przyciskiem myszy. Ikonka zmieni kolor na niebieski. Dla systemów Windows Vista, Windows 7 oraz Windows 10: Menu START/Panel sterowania/Centrum sieci i udostępniania i wykonać kroki jak powyżej.

Co zrobić, gdy nie działa mi internet?

20 lutego 2020

WRóĆ DO FAQ

Wirtualne BOK

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2020r.

Polityka prywatności          Administrator strony: PORTALL MF

Znajdź nas w sieciach społecznościowych:

Lokalny dostawca Internetu światłowodowego (FTTH), bezprzewodowego (Wi-Fi), przewodowego (UTP, FTP), oraz Telewizji HD (IPTV).

Zadzwoń: 94 36 55 996